Villa Fridhem, minnen och bröllopsmat

tog en tripp down memorylane igår
 
Hej på er! Det blev inget inlägg igår, hade en riktigt dålig dag, så jag försökte mest att fokusera på att inte gå och lägga mig igen redan efter jag vaknade. Kommer inte ihåg när jag hade en sådan dålig dag senast, men nu idag så känns det bättre. 
 
När jag satt en stund framför datorn igår så hittade jag gamla bilder och jag blev så nostalgisk och längtade verkligen tillbaka till mammas underbara 50-års firande för två år sedan. Pappa hade fixat så himla fint, så jag, Johan och mamma fick gå in tillsammans till delfinerna på Kolmården och klappa på dom och se dom göra trix och så fick vi veta mer om hur dom lever och hur dom sköter dom. Efter det så åkte vi till ett helt magiskt ställe som heter Villa Fridhem, som ligger några mil från Kolmården. Det var fantastisk mat och omgivningen var helt underbar. En helt fantastisk afternoon tea hade dom och vi var en stund i spaavdelningen och på kvällen åt vi den mest fantastiska mat jag ätit. Som jag vill åka dit igen med allihopa, hade varit så himla mysigt. 
 
Mina dagar nu är inte så jättemycket att skriva och skryta om utan det är mest en kamp med skolan och orken, men jag har en känsla av att det kommer lätta om några veckor. Igår fick vi även hem ett bud med lite bröllopsmat som vi provade. Vissa saker stämde bra och vissa saker behövdes det lite ändringar på men just nu tänkte vi inte fortskrida med någonting för ens vi vet hur många som kommer på bröllopet. Nej, nu när jag ändå har orken uppe så får jag nog ta och göra ett inlägg på bröllopsbloggen, det var ett tag sedan. Kram på er ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0