Bästa mascaran och fullt ös medvetslös!

Nya mascaran och resultatet
 
Tror ni inte batteriet på kameran tog slut precis när jag skulle ta fina bilder på min nya mascara och resultatet? Så det fick tyvärr bli lite halvkassa mobilbilder. Den nya mascaran jag köpt är alltså Lancome Hypnose Drama - Waterproof och jag är så sinnessjukt nöjd! Här har jag bara ett lager och ingen eyeliner eller någonting. Den kladdar nästan ingenting, man får bara rensa upp pyttelite och sedan skulle nog min teknik kunna förbättras också, men alltså, så sjukt nöjd! Innan hade jag Isadoras build-up mascara och jag var jättenöjd med den bruna färgen som jag använde ett tag när jag bara ville ha ett naturligt resultat, men när jag sedan köpte en svart för att få lite mer markerade fransar så blev jag så missnöjd, den kladdar något helt sjukt mycket och det blir inte något bra resultat alls. Så jag tänkte att jag verkligen behövde en ny mascara till bröllopet och sökte runt överallt på olika sidor för att hitta den bästa och när jag sedan kom över den här youtubefilmen så köpte jag den direkt HÄRIFRÅN
 
 
 
Idag är det rätt så fullrulle hela dagen, först ska Bobbo träna och då ska jag passa på att ringa min älsklings"syster" Cissa och sedan dusch och laga mat. Efter vi ätit så ska vi gå ner med alla kartonger till förrådet och städa, sedan bär det av in till byn för att bland annat lämna in våra förlovningsringar för putsning till bröllopet och så har vi andra ärenden där inne med. Vid fem-tiden ska Bobbo klippa sig och sedan kommer Johan och pappa och då är det mysmiddag med dom på hotellet! Fullt ös medvetslös! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0