så tacksamma

tack för alla fina bilder - Lånade av släkt och vänner på Facebook ♥
 
Herrejösses, vart ska jag börja? Vilken fantastisk bröllopsdag vi hade i lördags. Vi är helt överrumplade och överlyckliga för all kärlek och alla gratulationer från våra kära gäster men även alla fina människor på Facebook och andra sociala medier. Jag visste att vår dag skulle bli underbar, men jag är helt överväldigad över att den kunde bli så mycket bättre än vad jag trodde. Den bästa dagen i mitt liv. Nu åkte precis mamma och pappa hem igen och alla känslor kommer nu på en och samma gång verkligen. Så nu ska vi ta en dag i lugn och ro och jag ska försöka vila upp mig och bara smälta och ta in allt vackert som vi fått uppleva. TACK till alla som gjorde vår dag till den bästa i våra liv ♥

Kommentarer
Postat av: A

Fina du, vilken vacker dag det var. Jag är fortfarande överväldigad av känslor, kan inte ens tänka mig hur mycket känslor ni måste känna. Ta nu väl hand om dig och vila, vila, vila. Kärlek! <3

Svar: Åh, älskade hjärtat <3 Tack så hjärtligt mycket och du var en stor del till att det blev så perfekt som det blev <3 Så drömlikt <3 Ta nu väl hand om dig du med hjärtat, så måste vi ses snart snart snart <3 Massor med kärlek <3
Emmas fibromyalgi

2014-05-27 @ 08:34:09
URL: http://vinglamedvingar.blogg.se
Postat av: Anna

Stort grattis till er!! Fin klänning du har Emma :)

Svar: Ååh tack så jättemycket Anna! :) <3 Snälla du, när du har ork och tid, kan du maila över vår fina konversation till mig? Blev så rörd av ditt senaste <3 Kram
Emmas fibromyalgi

2014-05-29 @ 09:05:43
URL: http://sottochgott.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0