slut som artist och två veckor till UL

så mumsiga
 
Idag är jag helt slut. Slut som artist. Jag känner verkligen hur jag har gröt i huvudet och kroppen bara protesterar. Å andra sidan så förväntade jag mig detta i och med det tempo vi hållt de två senaste dagarna men framförallt den veckan som varit nu när Tonny varit ledig. Vi har verkligen proppat varje dag med saker för att hinna med och vi har varit riktigt duktiga, så egentligen ska jag bara klappa oss på axeln men det är ju rätt lätt att glömma bort när man mår som en påse skit. Men jag ska försöka rycka upp mig och se till det positiva.
 
Vi har precis varit hos cateringfirman och pratat igenom det allra sista och det känns så bra! Bodil är grym och vi känner oss så trygga med henne och tror ni att jag blev något hungrig när hon började gå igenom menyn? Inte alls... Inte alls. *Skulle kunna trycka i mig hela kylskåpet just nu*. Nej men det känns super verkligen och jag tror verkligen inte att vi hade kunnat hitta någon bättre.
 
Jag hade egentligen tänkt att jag skulle råplugga idag efter lunchen men med tanke på att vi ska laga både lunch till oss och sedan matlådor för tre dagar så känner jag att: Nope. Efter lunchen blir det en lång dusch och sedan sätter jag mig vid vardagsrumsbordet och pysslar med bordsplaceringen och fixar med Spotifylistorna till bröllopet och sätter igång gårdagens program av Sveriges yngsta Mästerkock på min "nya" snabba laptop. Sen blir det nog en tupplur på soffan. Det är ju Bobbos sista lediga dag idag och sen jobbar han hela helgen så jag vill passa på att njuta så mycket som möjligt nu och ta allt gos jag bara kan. Det behövs ganska stora doser sådant dessa tider. Men vet ni? Idag är det prick två veckor till vi får se vår älskade lillbuse för första gången. Jag är mer nervös inför ultraljudet än bröllopet, medans Tonny är helt tvärtom. Det känns dock väldigt skönt för han är lugn som en filbunke inför ultraljudet och det behöver jag verkligen, medans jag lugnar honom inför vår stora dag. Som vi längtar ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja jag känner verkligen igen hur nervöst det kan vara inför ultraljud..(gjort en del ju:). Men det kommer går bra, ni är ju så unga !
Kram

Svar: Åh, det känns bra att du säger så Tess :)! Ja, jag får tänka på dina fina barn och lugna mig med att det ska gå bra :) Tack så jättemycket! Kram <3
Emmas fibromyalgi

2014-05-10 @ 08:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0