#thirdbreakfast och frisörbesök

min tredje frukost
 

Okej, Tonny avslöjade mig på instagram. Jag hashtaggade #secondbreakfast och ja, det var faktiskt min andra frukost om man inte räknar med tallriken med yoghurt jag fick av Tonny innan vi skulle gå ut och gå. Sen till mitt andra försvar så åt jag bara två knäckemackor, en apelsin och en halvbanan till riktiga frukosten. Jaja, jag är gravid och då är man hungrig, punkt slut :D Och med tanke på den växtspurten vi såg på magen igår på bara fem dagar så är det ju inte konstigt att jag är så hungrig? Visst? 
 
Idag så är jag rätt så slut, igen. Dock är jag på mycket bättre humör. Jag har även den senaste veckan blivit väldigt huslig (tydligen ett "symptom" som gravid...) och när jag väntade på att äggen kokade så fick jag ett riktigt ryck och började städa i köket och plockade undan och ja, fixade. Jätteskönt att få det gjort men jag är mer chockad över att jag har blivit så. Men det är bara positivt för jag har varit så trött på hur vi haft det här hemma nu när jag inte har orkat och Bobbo har haft fullt upp med jobb och allt annat. Men, till min glädje så ska jag iväg och färga och klippa håret vid ett, ska bli så himla himla skönt och det ska även bli intressant och se hur min frisör reagerar när hon ser magen, haha. Jag har ju varit hos henne två gånger sedan jag blev gravid men jag har ju inte kunnat säga någonting, men den här gången så kanske jag inte ens behöver säga något. Dock har jag märkt att folk är väldigt rädda för att kommentera magen, typ för att de tror jag gått och blivit tjock bara? Haha, lite komiskt är det allt. Jahapp, nehepp, nu ska jag ringa mamsen och sen duscha och göra mig i ordning innan maten ska lagas. Kram på er ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0