Skriva av sig lite eller tillbaka?

 
Hej alla! Det är verkligen evigheter sedan jag skrev, måste vara närmre fem månader?
 
Det är längesedan jag kände det här suget efter att skriva, men jag vill inte lova någonting om att jag kommer blogga som förut än, men jag hoppas att jag kommer orka att skriva då och då iallafall. Vår älskade lilla L blir sex månader på tisdag och tiden bara flyger iväg. Han är en underbar liten krabat som är social och glad, älskar att vara nära och vill ha sällskap i princip jämt. Nu ligger han och sover sött i sängen och jag njuter av lite kaffe och morgontv.
 
Igår kom vi hem efter två veckor uppe i Stockholm hos min underbara familj, där firade vi påsk och bara njöt av att vara tillsammans. Ord kan inte beskriva kärleken jag känner för min familj. Önskar verkligen att vi en dag får vara tillsammans igen och ha nära till varandra så vi bara kan pipa över till varandra när vi vill.
 
Känns skönt att skriva, har verkligen saknat det, men tiden har inte funnits och den kanske inte riktigt finns nu heller men jag känner att jag behöver skriva av mig. Har så mycket inom mig som vill ut.
 
Hoppas ni är några kvar som läser, vore kul och höra av er! Kram Emma ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Emma, jag är kvar :) Vill du maila igen så får du gärna det! Kul att höra av dig! Kram

Svar: Hej Anna! men gud vad skoj! förlåt för att jag inte hört av mig sen du skrev, usch på mig! blev så peppad av ditt mail angående förlossningen, tack så jättemycket! Vi hörs av :D Kram
Emmas fibromyalgi

2015-04-21 @ 16:46:05
Postat av: Fanny

Äntligen är hon tillbaka! :D ;) SOM jag har väntat! Nu kan jag ju börja gå in här igen och hålla koll på dig. Hehe. Puss och kram älskade gosan min! <3 <3 😚😚❤️💜

2015-04-22 @ 11:47:15
URL: http://trotsalltarjagstark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0