En lite halvsnurrig dag

 
/Underbara blommor som piggar upp/
 
Hej på er. Vad roligt att några nya har hittat hit, ska göra mitt bästa för att svara på era kommentarer, just nu är inte energinivån så hög tyvärr men vill iallafall säga att jag blir jätteglad för det ni skriver.
 
En ny vecka och med det nya utmaningar. Min utmaning är som alltid att inte ha så höga krav på mig själv när det kommer till det jag vill göra, utan försöka ta allting i en lugn takt. Hellre att det jag vill få gjort blir gjort men att det får ta den tid det tar utan att tömma mig på energi, än att det antingen blir halvfärdigt eller inte gjort alls. Försöker ha detta i huvudet hela tiden, men ibland så försvinner jag i väg i gamla vanors banor igen.
 
Vi har haft en jättemysig helg med mycket utelek som vanligt och igår var vi även till svärföräldrarna på mat och bus. Lucas älskar att vara med farmor och farfar, han lyser upp som en sol varje gång han vet att dom ska komma hit eller att vi ska till dom.
 
Lite halvsnurrig inlägg blev det nu märkte jag men lite så är jag just nu också så då får det bli så. Nu ska jag dricka upp kaffet och vila lite. Kram till er alla ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0