En nystart

 
Äntligen är det igång. I torsdags var det första besöket på smärtrehab och jag gick därifrån med nyvunnen energi. Det känns verkligen som en spark i rätt riktning och jag är redo för en nystart. Jag vill verkligen börja må bättre och bli ett med fibron igen. Innan jag blev gravid så mådde jag riktigt bra, jag var i ett med fibron och accepterade den och jag lyckades hålla mig på en jämn nivå där jag trivdes, både fysiskt och psykiskt. Under och efter graviditeten så tappade jag bort det och jag har inte hittat dit än och ja, jag har förändrats en del efter det här året och nu känner jag att jag behöver hjälp och energin från andra för att komma på fötter igen. På torsdag är nästa omgång och det ser jag fram emot. Nu ska jag dricka upp mig kaffe och sedan försöka ge mig ut på en promenad. Kram på er ♥
 
P.S Så kul att några nya har hittat hit, ni är varmt välkomna! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0