Lördag & stel

/morgonkaffet/
 
Hej vänner. Hoppas ni har en fin lördag. Nu sitter jag i schäslongen och har en kaffekopp bredvid mig, medan Lucas sover i vagnen. Vi har haft en uppfriskande förmiddag med utelek och lite bus inne, sedan gjorde Tonny och Lucas hamburgare och pommes frites, mums.
 
Jag är väldigt trött idag dock, mycket värk i kroppen, så tröttsamt. Tror att det kan vara natten som är boven i dramat, vaknade nämligen av att Lucas låg och puttade ut mig ur sängen, så till slut hade jag bara några cm att ligga på. Så det satte liksom ribban för den här dagen, stel och trött. Men, jag försöker hålla humöret och det hjälper verkligen när Lucas är på så bra humör. Han älskar verkligen att vara ute och springer runt och kastar jord och håller på. Vi tittade på en ur och skur-förskola till honom, men den ligger en rätt bra bit härifrån så vi får fundera vidare på det, men vi är säkra på att han skulle älska det.
 
Nu ska jag sitta och drömma mig bort till inredning till sovrummet. Det är det rummet som jag inte är nöjd med här hemma. Jag har fått vissa bitar på plats men en stor bit saknas, en hemnesbyrå från Ikea.
 
Ha en fortsatt fin lördag och helg, kram ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0