Torsdag 3 mars

En bild från häromveckan
 
God förmiddag på er. Hur mår ni? Jag mår som en påse skit idag... Har sådan värk i hela kroppen och får knappt någon luft. Armarna känns som två tunga betongblock, ja de flesta av er vet nog vad jag menar. Men, jag är iallafall påklädd och sminkad, det är alltid skönt tycker jag att vara i ordninggjord, även fast det värkte som satan när jag skulle kladda på sminket.
 
Idag är det andra uppstartsdagen på smärtrehab och det ska bli spännande. Jag kände det förra gången att så skönt det var att vara omringad av människor som mår som jag, där man inte behöver förklara hur man mår utan man kan bara säga "jag har en dålig dag" och de förstår precis. Även dem som jobbar där förstår och respekterar och försöker göra det bästa av situationen. Det var även en kvinna där som är från samma samhälle som jag, så jag ska försöka prata lite mer med henne idag, hade varit roligt att ha någon man kan fika med och träffa och eventuellt samåka med. Hoppas ni får en bra torsdag, jag ska iallafall försöka göra det bästa av denna värkdag. Stark med fibro är det ju, visst? Kram ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0