121107 - Perfekt start på morgonen

 
Hej på er! Idag är det min lediga dag och den började med promenad med mamma och sedan tvätt. Var helt slut igår när vi kom hem från jobbet, vi var förbi K-rauta och Jysk och fick med oss fönsterbrädor och rullgardin till sovrummet, och sedan så var jag väldigt öm och mör i kroppen efter massagen så det blev en väldigt lugn kväll och egentligen så skulle jag tvättat mer men det fick bli så att jag tog det som behövde det allra mest. Man får prioritera helt enkelt. Efter tvätten så fick jag i mig lite god frukost som ni ser på bilderna ovan, alltså kokt ägg på wasa sportknäcke med salt på, det har blivit min nya gottisgrej, så otroligt smaskigt! Nu surplar jag även på en god kopp kaffe. Har fått lite annat gjort nu under morgonen också som jag förhoppningsvis kan berätta mer om senare, men nu ska jag plocka fram lite bär ur frysen som ska tina för om en och en halvtimme kommer farmor hit och då ska vi baka lite, vad får ni se senare :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0