Absoluta favoriten + julklapptips

 
Min absoluta favorittidning är Amelia, jag har prenumererat på den i några år nu och jag är aldrig besviken. Det jag gillar extra mycket med de är att dem har tematidningar som kommer ut då och då och denna gång är det Jul-tidningen! Åh vilken lycka jag kände när jag såg den ligga på hallgolvet en dag jag kom hem förra veckan. jag satt den kvällen och bläddrade några sidor men hejdade mig då jag ville spara den till helgen så jag kunde gotta mig ordentligt och det har jag nu gjort kan jag säga. Det är nog en del till min julknasighet som jag kommit in i nu. Förra årets tidning var också superbra och denna är riktigt likvärdig med den. Det jag gillar skarpt är att de har som en liten egen almanacka i den där de har skrivit upp vad man kan börja tänka på när osv och den börjar redan den 12 november med att man ska börja samla in önskelistorna då och sedan börja bocka av dessa. Jag kommer definitivt hålla koll på den men jag kommer ju inte följa den till punkt och pricka men det är en bra överblick på hur många veckor man har till dopparedan' så att säga. Jag rekommenderar er att springa och köpa den för det finns mycket bra tips på klappar, recept och annat pyssel, enkelt pyssel till och med. Förra året gjorde jag egna julkort, så blir det nog inte i år med tanke på flytten men med enkla knep kan man ändå göra dem lite mer personliga än de vanliga. När jag gjorde mina kort förra året så hade jag det som avslappning efter dagen och kvällens pluggtid, och det var perfekt. Istället för att sitta och slötitta på tv så pysslade jag, jättemysigt. Varför inte ge bort en prenumeration på just Amelia eller en annan tidning i julklapp? Kom på det nu, det kan jag varmt rekommendera. Nu låter säkert det här inlägget som reklam för Amelia men jag är en sådan människa som gärna talar varmt om saker jag är nöjd med och jag är verkligen mer än nöjd med Amelia, jag är inte sponsrad eller något, haha. Kramis ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0