Att vräka ur sig alla känslor

 
Jag förstår inte hur man kan må så här dåligt. Min kropp har bara stängt ner, jag är gråtfärdig och jag vet inte vad jag ska göra. Helst av allt skulle jag vilja be pappa om bilnyckeln så jag kunde få lägga mig i bilen och bara ligga där tills vi ska åka. Jag mår nästan illa av obehaget som rör sig i kroppen nu. Kan ni andra fibrosar känna så här också? Jag blir så jävla ledsen och uppgiven när jag känner så här, jag vill må bra och känna mig pigg. Nu är jag långt ifrån att ens vara trött och ha ont, det är värre än så. Tur att jag har så fina bilder från min och mammas mysiga promenad att titta på iallafall, mina godingar ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mams

Håll uuut snart blir vi utsläppta!!
ses snart! <3

2012-10-08 @ 14:50:53
Postat av: Fridie

Vännen <3, blir så ledsen när jag läser det här! Önskar jag kunde göra något! Puss på dig finis! <3

2012-10-08 @ 16:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0