Chokladnötskakor

 
När jag satt i soffan i gårkväll så kände jag för att baka, men tänkte att jag kanske inte skulle göra någonting jättejobbigt och letade då bland mina recept efter någonting som inte är så krävande. Dock kunde jag inte släppa tanken på att göra mina "góbullar" som jag kallar dem, men har ju ingen bakmaskin så det blir lite jobbigt för fibroarmen att stå och göra en bullsmet. Så när jag skulle sova igår så tänkte jag och tänkte och tänkte på vad jag kunde göra som ändå Erik kan äta upp själv (han sa igår att jag håller på att övergöda honom, haha) men kom inte på någonting. På söndag dock så ska vi ha lite fika för med våra föräldrar och tänkte att jag kunde baka någonting tills dess men både orken och tanken att det inte skulle vara helt färskt då tog över. Iallafall, så nu när jag satt här så kom jag ju på det! Jag kan ju göra mina nötchokladkakor, de som är på bilden gjorde jag i vintras och dem gick åt i ett nafs kan jag säga. Så om jag orkar mig ut idag så ska jag nog köpa lite olika nötter och choklad och göra dessa till Erik kommer hem. Så smidiga och snabba att göra. Vill ni ha recept?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0