Jultankar och tips för att underlätta smärta

 
Sitter här på jobbet med huvudet fyllt av jultankar, önskelistor, klappar, bakning, julmat, julmarknader, snöönskan och att tiden ska gå lite fortare men ändå inte. Jag kan pricka av första julklappen från inhandlingslistan vilket känns jätteroligt och mitt stora tips till er alla där ute, och framförallt till er fibrosar där ute, är att handla på nätet. Det är så mycket smidigare och man slipper hetsen ute i affärerna (ibland kan ju det dock vara mysigt att se alla människor springa omkring med kassar i mängder) men om man har fibro så är det inte jättekul alltid. Jag vet själv att jag max klarar någon timme i köpcentrum, om det handlar om att shoppa alltså, sen börjar orken tryta och kroppen värka. Så för mig är det verkligen optimalt att handla på nätet. Jag har gjort det i flera år och det funkar perfekt. Det som kan vara svårt är ju kläder och så men oftast finns det måttanvisningar som man kan kika på. Jag slår ett stort slag för internetshopping och framförallt i dessa tider. Iallafall för att minska på tiden i köpcentran, någon klapp måste jag dock få köpa i centrum för att just få känna den där "nu köper jag julklappar"-känslan som är så mysig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0