Mysdag med min fina

 
God morgon där ute. Utanför fönstret regnar det och jag sitter inne med filt över benen och kaffet i högsta hugg. Idag är det min lediga dag denna vecka och den ska spenderas med Tessi. Vi ska åka till min vän Sussie som är nagelteknolog och som jag gått till i 2 år nu. Bilderna ovan är lite smakprov på allt fint hon gjort på mig och tror ni inte att jag blev jättesugen på att göra julnaglarna som jag hade förra året nu? Hade glömt bort hur fina de var. Det tokiga är att jag ska till henne några dagar innan flytten och det är väl egentligen då jag ska göra naglarna inför julen men jag kanske får gå en gång till innan jul, svåra val. Nu kanske ni tänker att jag är ytlig och så men naglar är någonting som är väldigt viktigt för mig. Utan fina naglar så känner jag mig inte tillfreds, jag kan inte riktigt förklara varför men jag känner mig ofräsh och ofin om mina naglar inte är fina. Jag vet inte hur jag ska förklara det utan att låta jättedryg och "fisförnäm", så är jag iallafall :) Nu har jag inte haft dekorerade naglar sedan studenten utan bara haft naturellt så jag funderar på att göra franskt idag (som första bilden) men ja, vi får se. Jag är så sugen på att köpa ett fint riktigt julrött nagellack och ha redan nu men jag kanske får hejda mig lite? Haha. När jag satt igår och tittade på julklappar och allting så fick jag sådant julsug så det finns inte och nu går jag bara och tänker på det. Knasigt! Efter vi varit hos Sussie så åker vi nog till Täby Centrum och fikar lite och jag ska köpa en födelsedagspresent till farmor som fyller år på fredag, då blir det middag för henne. Det ska bli mysigt att träffa Tessi idag, och med tanke på att vi ska iväg efteråt så tänkte jag tidsinställa lite inlägg som kommer under dagen. Var beredda på ett jultema, haha. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0