Pepparkaksformmani

Kanske ska lätta upp stämningen lite här på bloggen efter det inlägg jag skrev i morse. Jag har nu bestämt att jag ska till doktorn imorgon och gå igenom allting jag tänker på, vilket är en hel del. Men iallafall. Nu börjar ju snart julen stunda (gud så jag längtar) och jag fick helt plötsligt någon snillegrej på att jag vill beställa hem pepparkaksfigurer, det enda vi har hemma är en vacker ängelfigur som jag köpte för något år sedan och jag tänkte tipsa om två sidor där det finns en uppsjö med roliga figurer. Själv är jag dock ute efter de klassiska då jag gillar traditioner och framförallt jultraditionerna, men för er med barn är detta säkert riktigt skoj!
 
Formina - En sida med enbart pepparkaksfigurer i alla tänkbara former
Lyckas med mat - En sida med en hel del bra saker för både bakning och matlagning, här hittade jag också en del figurer.
 
Själv är jag ute efter dessa:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0