Vackert stileben

 
Namnamnam säger jag när jag ser den här bilden. Som tur är så ser jag samma bild när jag tittar lite åt vänster nu. Jag verkligen älskar att fotografera våra Rörstrandkoppar för de blir så vackra på bild. Det som är negativt bakom denna bild är att jag precis tog det sista kaffepulvret här hemma så jag måste nog ut i detta väder och införskaffa det, men jag är ändå glad eftersom det räckte till mitt morgonkaffe. Åh, alltså det är en sak jag vill berätta för er men jag måste nog vänta en liten stund till, men snart spicker jag alltså! Är så lycklig så jag knappt fattar det själv. Nu ska jag luta mig tillbaka, dricka mitt goda kaffe som fått vara lite stileben och bara njuta och försöka gå ner i varv för just nu går mitt huvud på högvarv kan jag meddela. Kram på er ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0