120907 - Förebygga

Mår hyfsat idag. Var igång rejält igår så visst känner jag i benen och armarna men huvudet är hyfsat klart. Ikväll ska jag ha några vänner över på middag och bävar lite inför morgondagen då jag vet att jag lär vara utslagen av värk men det är värt det, får så mycket kärlek och glädje när jag är med dem, får helt enkelt ställa in mig på värken och försöka förebygga lite med tabletter ikväll.
 
Vad ska ni hitta på idag? Fredagsmys i soffan framför Fångarna på fortet kanske? :) Ska göra min favoritdessert ikväll och funderar på att göra en steg-för-steg så ni kan efterapa, låter det bra? Sen vill jag tacka alla nya som tittat in här, hade besöksrekord igår och ja, ni förstår nog inte vilken glädje det ger mig. Så riktigt riktigt välkomna ska ni vara, nu ska vi stötta varandra här och ge bra tips och råd på hur vi kan må lite bättre än vanligt ♥
 
 

En annan mumsig dessert som jag åt på min 20-årsdag, chokladtryffel
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0