Bakgalen tjej här borta

Har ett otroligt bak och matlagningssug så ni anar inte. Framförallt baksug så därför tänkte jag bara sukta mig själv och er andra med lite bilder på allt möjligt jag har bakat. (På vissa bilder så har jag min gamla bloggaddress men vad ska man göra, kompenserar med recept på vissa bilder ;))
 
 
 
Det roliga med de här bilderna är att se förändringarna i mina fotokunskaper, de första bilderna hade ju inte sett ut som de gör ifall jag tagit dem nu. Kollade igenom mina bilder från julen och ja, jag kan säga att jag längtar utan att skämmas. Det ska bli så mysigt att få baka, baka, baka en massa och även kunna ha vårt adventsfika som vi gjorde förra året och som vi vill ha som tradition (förhoppningsvis i en större lägenhet denna gång...) Jahapp, nu har jag visat dessa bilder. Blev ni sugna?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0