Dagens mående 120902 + kalas

Idag har vi firat min bror i förskott. Imorgon så fyller han 24 år, min stora bror. Dagen till ära så mår jag faktiskt bra, är rätt seg i kroppen som det brukar vara men annars så är det ingenting, jätteskönt!
 
Här kommer lite härliga bilder på vårt firande idag:
 


För några månader sedan så gav jag Johan (bror min) ett läderarmband från Thomas Sabo, så idag fick han en berlock till som jag tittat på länge och velat ge honom ända sedan dess.
 



Till saken hör att han har en tatuering på armen med ett örnhuvud och den här passade ju väldigt bra till det tänkte jag. Visst är den häftig?
 
Av Erik (min sambo) fick han en massa fiskedrag, båda två är fisketokiga och Johan kastade bort några av sina drag i somras så det passade ju väldigt bra det med.
 
 
Vi hade en mysig stund då vi fick fira Johan idag. Eftersom riktiga dagen är imorgon så får han ju mer presenter då, det var bara så att vi alla inte skulle kunna fira honom då så vi passade på idag istället.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0