Enorm glädje och tacksamhet

 
Vill bara uttrycka min enorma glädje över alla nya besökare här! Blir jätteglad och oerhört tacksam, hoppas ni vill följa med mig i min resa och jag vill mer än gärna följa er resa, oavsett fibro eller inte. Jag ser verkligen fram emot en konversation där ute med er alla och jag mottager mer än gärna alla era bästa tips på hur ni förbättrar vardagen, samma här, oavsett fibro eller inte. Skriv gärna en rad så publicerar jag dem så att alla får ta del av dem. Nu ska jag krypa upp i soffan med en god kopp te och bara njuta av hur bra det här blev till slut. Förmodligen kommer det finnas en bok i handen nu eller så slår vi på någon film. Oavsett så ska jag vila och förbereda mig på morgondagen då vi flyttar in i nya lokaler på jobbet, jättespännande! Hoppas ni alla har haft en bra helg och att ni får en fortsatt mysig söndag, vi hörs i morgon. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0