Mina underbaringar och mjölkkannan

 
Igår hade vi lite födelsedagskalas för min fina Frida. Jag bjöd på min kladdkaka (som inte blev som den brukar men tydligen god ändå, himla tur det), glömde grädden i kylskåpet och kom på det när de i princip ätit upp. Vi skrattade som vanligt en massa och ja, jag var lika lycklig som jag alltid blir när jag får umgås med mina underbaringar. Frida fick en liten berlock av mig och Therese, en fyrklöver för att hon är vår lyckotjej. Fick till och med inviga vår fina mjölk"kanna" som vi köpte i våras, bara en sådan sak.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fridie

Tack så mycket för dagen finis!!!!!!!! Ni är himla bra ni alltså!!

2012-09-26 @ 11:22:14
URL: http://asnajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0