Nya produkter från Exuviance + promenadfreak

Sedan i maj så har jag haft lite problem med min hy. Jag har haft mer acne än vanligt och ibland små bölder. Eftersom jag tog studenten i maj så trodde jag att det hade med det att göra, att det alltså var en stressgrej. Det började även sprida sig till halsen och under hakan vilket var väldigt ovanligt för mig. Jag tog upp det med Ulrika igår och hon frågade en massa om det hade med kosten eller andra vanor som kan påverka men jag kunde inte komma på att det hade någonting med det att göra. Men vi kom iallafall fram till att jag använde fel ansiktsrengöring och dagkräm ur Exuviance, så igår så unnade jag mig att köpa en annan dagkräm som hon tyckte att jag skulle prova och sedan köpte jag även den grymma lermasken som hon även använde på mig igår, jäklar vilket resultat det blev efter jag haft den på, alla porer på näsan bara drogs ihop, riktigt ballt att se. Så jag köpte dessa två igår och nu festar de i badrumsskåpet. Förhoppningsvis så är det det som varit fel, att jag haft fel produkter och att dessa inte "rensat" ansiktet ordentligt.
 
I övrigt så sitter jag nu i soffan med en kopp te bredvid mig. Tog en till promenad efter vi stökat omkring här hemma, fick jätteont i armarna då vi bar lite saker så jag tänkte att jag tar en promenad så kanske det känns bättre och det gör det verklige, tänk vad lite promenixer gör för ens välmående. Så nu har jag duschat, skrubbade hela kroppen och smörjt in mig och känner mig så len och mysig. Ikväll blir det fotboll och sedan film, vi tänkte se "Tinker, Tailor, Soldier, Spy" - Någon som sett den?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0