a pair of jeans and a simple collage hoodie

 
Detta var alltså det som gömde sig i påsarna. Ett par görsköna jeans från Levi's, höga i midjan och tigha, precis som jag gillar det och en simpel men jätteskön collagetröja från H&M. Collagetröjan använder jag under min gröna väst så det blir som en jacka, perfekt när man bara har en tunn tröja på sig och så blir det en riktigt snygg kombo. Köper inte jeans ofta och när mina absoluta favoriter (som jag köpte för nästan 3 år sedan) gick sönder + är för stora nu så kändes det som att det var dags. Jag köper alltid kvalitativa jeans och alltid från Levi's, deras ID Curve serie är så fruktansvärt bra och passar mig perfekt, sen är det inte särskilt dyra, billigare än deras andra modeller och sen att de håller så himla länge. Tror dessa kommer hänga med mig ett bra tag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0