en alldeles förträfflig fredag + lördagsplaner.

 
Gårdagen var precis vad jag behövde. Efter jobbet mötte jag upp Tessi och Jocke i centrum, käkade lunch och köpte presenter till Tessis morfar som vi sedan åkte till, han fyllde 75 år så vi satt och pratade med honom en liten stund. Efter det åkte vi för att handla det sista till middagen och även lite dricka för att sedan åka hem och sätta oss på altanen i solen, där satt vi med filtar och pratade om allt möjligt. Första altanhänget för min del och det var så otroligt skönt, ni som känner mig vet att jag mår som allra bäst när jag får sitta ute och bara njuta. När vi suttit där ett tag blev det tyvärr lite kyligt så då gick vi in och började så sakteliga med middagen och det var ju som grädden på moset. Första grillningen och det var ju så gott! Lagom till middagen så kom även Fridie och hennes Åke. Så himla trevligt och roligt! Dock var hemgången inte lika trevlig, kallt, mörkt och ensamt, men det gjorde ingenting då jag visste att en varm säng väntade mig här hemma.
 
Nu sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska vakna så vi kan äta frukost. Var precis ute med Rocky också, solen skiner och jag hoppas att vi ska fixa balkongen idag, de har nämligen köpt sånt där fint trägolv som vi måste lägga, lite trixigt men fint blir det! Men innan dess ska vi iväg och träna, längtar efter att kötta lite på löpbandet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0