en allmänt "sådär" dag men glad ändå.

 
Oh, som ni ser på översta bilderna så är jag varken pigg eller särskilt fotogenisk idag, har en såndär jag-blev-inte-nöjd-med-någonting-idag-dag rent utseendemässigt, men jag deppar inte för det! Så här ser jag ut idag i alla fall, känner mig lite romantisk i klädvalet, någon romantik måste man ju få ;). Har ju glömt att visa er mina nya naglar, eller ja, jag gjorde de förra veckan, jag gillar dem verkligen! Så där lagom diskreta men ändå lite edgy. I övrigt så är jag rätt mör efter gårdagens badminton + mjuktennisspelande med bror, mina höftböjare gör sig påminda kan vi ju säga. Men det är ju riktigt gött att känna av träningen man gjort också. Har haft fullt upp på jobbet nu på förmiddagen så tar en, enligt mig, välförtjänt paus nu. I eftermiddag blir det bara vila, farmor kommer förbi så vi kommer nog bara sitta och titta tv och ta det lugnt. Hörs snart igen, kom ju på att jag även glömt visa er vad jag handlade förra helgen, så bilder på det kommer inom kort!
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är alltid fotogenisk, Emma :) <3

Svar: Men åh, tack så jättemycket Moa! :') <3
Emmas fibromyalgi

2013-04-04 @ 11:36:09
URL: http://themoie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0