dunder och brak

åh, ord kan inte beskriva hur mycket jag njuter så fort jag får vara i min mans närhet
 
Vi hade som sagt en riktig slappedag igår, om man bortser från tvätten. På kvällen så gjorde vi lite fruktsallad och tittade på en riktigt bra film, "Jack the giant slayer", kan verkligen rekommendera den om man tycker om äventyrsfilmer. Vi har haft ett riktigt oväder i natt, det har verkligen ösregnat och det har åskat något helt galet, jag har aldrig varit med om sådan åska faktiskt. Jag vaknade vid tjugo i fem och låg vaken en liten stund och lyssnade. Man känner sig rätt så liten när åskan bara dundrar så, men det var väldigt mysigt ändå och sedan få ha sin Bobbo bredvid sig gjorde ju bara saken ännu ännu bättre, även fast han inte vaknade då jag ville krypa ännu närmre när det dundrade på riktigt ordentligt. Han blev förlåten när han typ slängde sig över mig på morgonen för att gosa. Alltså, åh, jag kan verkligen inte beskriva kärleken ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Tessimessii

Den filmen va faktiskt bra:)

Svar: Jaa visst var den?? :) <3
Emmas fibromyalgi

2013-08-11 @ 10:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0