fredag, shopping och torra prickar

några utav de fina presenterna jag fick av familjen
 
Fredag, fredag, fredag. Jag vet att de flesta, säg 99%, utav er älskar fredagar. Det gör jag med, dock inte denna helt. Som ni vet börjar Tonny att jobba idag och vid kvart i fem gick han upp och en stund senare kom han in och la sig bredvid mig och kramades innan han åkte iväg till jobbet. Det är det negativa med denna fredag, att jag inte har min älskling bredvid mig hela tiden. Dock är denna fredag också hur bra som helst! Jag har precis varit inne på mina kurser (berättar mer om dom senare) och registrerat mig och nu ska jag göra mig iordning. Tänkte gå till biblioteket innan vi åker iväg till Helsingborg för lite shopping, jag och mina kära svärföräldrar. Hösten har börjat anlända här nere i Skåneland, det är kyligare i luften redan nu, det går så otroligt snabbt alltså. Märkte det även i morse när jag duschade, alltid från hösten till våren så blir jag rödflammig när jag duschat och huden känns torr, helt plötsligt så slog det bara till imorse. När jag såg min rödflammigapanna så kände jag bara: "Jaha, då är det igång". Jag är alltid noga med att smörja in mig efter duschen men nu blir det ännu grundligare då jag kan få små torra prickar annars och det gillar jag inte! Ja, så nu vet ni det också. Nu ska jag sminka mig, tjing tjing!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0