inredning och v.b.s.

 
Namnamnam så goda pannkakorna var igår (som alltid!). När vi var där så pratade vi lite inredning och att vi gärna ville ha den där byrån vi såg på Ikea i förrigår. Vi tittade även på ett nytt skrivbord till mig, just nu har jag ett litet vitt från ikea men skulle behöva ett större. Tonny har ett stort svart (som är "storebrodern" till mitt skulle man kunna säga). När vi satt och pratade om det så kom de på att de hade ett sådant i förrådet, så vi bytte helt enkelt bara, jag fick det stora skrivbordet och kära svärizarna fick mitt gamla vita :) När vi kom hem med det svarta så insåg vi dock att det var ca 5cm för brett, så Tommy skulle komma över idag och såga till det lite, han är så snäll! På kvällen fick jag även ett sms från svärmor där hon frågade om jag ville åka och köpa byrån imorgon! Åh, världens bästa svärföräldrar ♥ Min Bobbis börjar jobba imorgon och jobbar hela helgen, kommer kännas konstigt att inte ha honom nära hela tiden, men min skola börjar dessutom lite smått imorgon och helt på måndag så denna helgen kommer gå åt att först handla byrå, mecka ihop den (det tycker jag är jättekul, på riktigt!) och fixa här inne i datorrummet för att sedan förbereda helt inför plugget som drar igång ordentligt på måndag.
 
Juste, bilden kanske ni undrar över nu. Jag och Tonny är sugna på att fixa och dona här hemma och jag kom på att det skulle vara så mysigt att ha en canvastavla på oss ovanför soffan, så jag gick in och sökte på hur man gör egna och hittade en jättebra sida. Som ni ser så skulle det blir rätt så dyrt (host) så vi får vänta med det, men så fint det skulle bli! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mams

Vilka goa änglar till "Svärizar" du har!! <3
pyssss

2013-08-29 @ 11:29:05
Postat av: Linda

Hej hej, har följt blogg ett bra tag nu men är dålig på att kommentera. Tycker du skriver så bra, och blir alltid glad när jag ser att du uppdaterat :)


Det skulle vara kul om vi som bloggläsare fick se lite mer hur ni bor, kort på,lägenheten, inredning mm.

Blir också nyfiken vad du ska plugga? Och om du jobbat/ jobbar någonstans? Och vad Tonny jobbar med?

Ha en bra dag!!'

Svar: Hej Linda!
Så glad jag blir att du valde att kommentera nu :)! Och så glad jag blir av dina ord och din kommentar!

Ja, jag ska absolut försöka ta lite mer kort på lägenheten :) Dock har vi inte fått i ordning så mycket, men så fort vi har fått det så ska jag ta lite bilder och lägga upp :) Kram!
Emmas fibromyalgi

2013-08-29 @ 12:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0