Ljusteröuppdatering

 
Åh! Det är så irriterande för det tar en evighet att lägga upp bilder och jag som har en massa jag vill visa er. Men här är några iallafall från första dagen i Stockholm. Vi ankom till centralen 11.40 och styrde kosan mot Djurgården för att inta en lunch på "Strandbryggan". Efter lunchen så åkte vi till Waxholm och köpte glass på deras kända glassbar, så otroligt god glass alltså!
 
Igår var vi på vår årliga tur till Strömma Kanal, vi hade jättetur med vädret och det var mysigt att få göra den traditionsenligaturen tillsammans med Tonny. Tyvärr kunde inte Jeanette följa med pga jobb, men det får vi ta igen nästa år :) Jag ska försöka se om det går att lägga upp bilder lite senare, har som sagt massa jag vill visa er redan nu! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0