måndagsäventyr

ytterligare ett vackert ställe jag går förbi om morgnarna
 
Jag och Tonny har haft en jättemysig helg, bara tagit det lugnt, gjort nödvändigheter såsom att städa och tvätta, tittat på flertalet filmer, myst med hans föräldrar och bara varit. Har aldrig njutit av att vara i en annan persons närhet så mycket som i Tonnys. Nu är det bara en dag kvar sen åker vi till Stockholm och kommer hem på tisdag, jag ska packa ner datorn och hoppas jag kommer kunna fixa internet på något sätt, vill ju uppdatera er hur vi har det och visa bilder :) Idag är det äventyr till Malmö med Siv och Tommy som gäller! Jag och Tonny ska bli med ett PS3 ;)
 
P.S Idag är det sista måndagen för mig som 20 åring, på söndag blir jag hela 21 år, ojojoj... D.S
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0