mysdag deluxe

 
Vi kom hem vid halv tio igårkväll. De bästa svärföräldrarna överraskade oss på perrongen (blev så chockad när de tittade fram bakom en pelare) och körde oss hem. Så himla skönt efter en varm och seg tågresa. Jag är väldigt sliten just nu, är bara tom i huvudet och blockerad men allt blir så mycket bättre och lättare när jag vet att denna dag kommer bestå av mys, mys och än lite mer mys. Fick denna gosiga tröja/klänning av mina hjärtan Tessi och Frida och även en jättemysig lotion från The Body Shop så jag har duschat, smörjt in mig och myst in mig i denna som jag kommer vandra omkring i hela dagen. Snart kommer Bobbo hem från träningen och han gjorde lite hintar om att han skulle ha med sig kinamat hem. Ska lägga in alla bilder på datorn senare, så vänta er ett bildregn sen! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0