ÖoB - Rusta - IKEA - Rusta - ÖoB

en knäppgök med sin Bobbo innan Väla - jag igår, tummen upp för min fina spegel som nu är uppsatt tack vare svärfar.

Sicken härlig fredag jag hade! Vi åkte först till ÖoB, därifrån kom jag lite badrumsatteraljer rikare och inte många kronor fattigare (älskar deras priser), Siv kom därifrån med lite huvudbry angående en matta och Tommy några godsaker rikare han med. Efter ÖoB styrde vi kosan mot Rusta där vi skulle kolla på matta till Siv, dock var utbudet inte alls roligt så vi åkte till Ikea då istället och hoppades på mer lycka där. Vi tog en kopp kaffe och vi hittade allt vi önskade, förutom en matta till Siv, så vi åkte tillbaka till ÖoB för att köpa den vi hittade där :) På vägen från Ikea till ÖoB så stannade vi förbi Rusta igen, när vi hade varit där innan så hittade jag en jättefin tavellist och när vi skulle åka från Ikea så överraskade ST mig med att de ville köpa den till oss i present! Åh, så glad jag blev!!
 
Nu sitter jag och dricker lite kaffe och tittar på Nyhetsmorgon, snart ska jag sätta tänderna i byrån vi köpte igår. Tonny sa att han gärna hjälper mig med den men jag kan bara inte vänta. Han blev orolig att det skulle slita mycket på mig och det kommer det säkert göra (jag vet att det kommer göra det) men äsch. Jag vet att så fort Tonny kommer hem och jag får lägga mig i hans famn så försvinner smärtan, han är verkligen min medicin ♥
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0