pannkakor, pirr i magen och frisörer

Fina Moa - Min vackra pojkvän (blir lika andlös varje gång jag ser honom) - Mumsiga pannkakor

Vi åt en hel massa pannkakor igår, så goda de var/är! Efter vi ätit upp så agerade jag och Bobbo frisörer åt Siv och Tommy. Jag la i en ny färg i Sivs hår, som vi tonade här om dagen, och det blev jättefint! Tonny har sagt i några veckors tid att han skulle klippa Tommy men det har glömts bort varje gång vi varit där, men igår så tog vi tag i det och det blev klippt och så fint det blev. Mitt hårfixande fortsatte sen på kvällen då jag hjälpte Bobbo att fixa sitt hår. När det är nytvättat så är det så fluffigt och vågit, därav mössan på bilderna, så jag hjälpte honom med det med. Jag kan verkligen inte få nog av att titta på min vackra prins, blir så pirrig i magen varje gång. 
 
Så, dagen då. Jag har precis druckit upp mig kaffe och ska snart börja fixa lite här hemma, är väldigt sugen på att färga mitt hår med så jag kanske gör det också nu när jag ändå har tid. Imorgon ska jag till S & T, det är målardags som står på schemat och det ska bli jättefint väder så det kan ju inte bli så mycket bättre. Jag ska även ner i källaren och hämta upp en väska för på måndag så styr jag och Bobbo kosan mot Olofström. Ska bli så mysigt att träffa min andra familj igen, det är även första gången de får träffa min kärlek, så mys det kommer bli!
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0