personlig almanacka.

självklart blev det jag och Bobbis på framsidan, baksidan är en fin naturbild från min favvoplats här i Klippan.
 
Jag har precis gjort en personlig almanacka. Jag hade alltid en kalender/almanacka förut när jag gick i skolan och skrev i den hur mycket som helst men sen jag slutade gymnasiet har jag inte fullföljt det när jag köpt ny. Jag älskar ju att skriva och att vara kreativ och skriver alltid i almanackan med olika färger för att göra det inbjudande och roligt och jag kände inte då för att köpa en steril och tråkig almanacka som någonannan utformat på en bokhandel. Så igår satte jag mig och pysslade lite med denna och blev riktigt nöjd. Längtar så tills den dimper ner i lådan så jag kan få börja fylla den med massa färger och roliga händelser!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenniey Love

Jag har också fixat en personlig kalender, då man som sjuk måste skriva upp en hel del. Sen känns det mycket roligare och färggladare.

kramiz<3

2013-08-23 @ 11:59:15
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0