slappelördag och tottesnack

min snygga snygging till sambo
 
Vi har bara tagit det lugnt hela dagen, kollat film och nu kom vi precis upp från lite handling och tvättstugan är även i full gång. Jag är rätt så sliten idag men blir skönt sen när tvätten är klar så vi kan börja packa till Stockholm ♥ Som ni ser så har Bobbo börjat använda totte (tofs på övrig svenska ;)), just nu så har han det bara när han inte jobbar då han inte vill använda vax hemma. Dock har han ett mål att kunna ha allt i totte så han låter det växa nu. Vi gjorde ett vad igår om hur lång tid vi tror det kommer ta. Totten ska sitta bara några cm längre bak än vad den är nu och allt hår ska vara i en bulle (som jag säger).. Vi har börjat dricka en jättebra energidricka (som jag ska skriva mer om i ett senare inlägg) och bådas hår har börjat växa så det knakar! Spännande att se vem som kommer ha rätt i slutändan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0