sliten men så lycklig

från gårdagen
 
Det blev verkligen en heldag igår så idag mår man ju därefter. Fick nästan 12h sömn iallafall, tog sovmorgon och cyklade till ica för att handla lite frukost. Fötterna fick vila från milen idag, jag har sådana hemska blåsor på hälarna som gör ont hur jag än gör, har gått varje dag ändå trots dom men tänkte ge dom en dags vila nu iallafall så är det på't igen imorgon när vi kommit fram till Ljusterö :) Är så glad och pirrig inför morgondagen, det ska bli så härligt att äntligen få krama om mamma, pappa, bror och Rocky imorgon och alla kära släktingar och brors flickvän på söndag när vi har kalas (Jag hoppas dock jag får träffa Jeanette innan dess...*hint hint*). Att ha 16 dagars ledighet tillsammans med Tonny nu känns så otroligt härligt och att få spendera sex dagar tillsammans med dom jag älskar samtidigt känns också så otroligt underbart (önskar dock mina kära svärföräldrar kunde vara med). Jag kommer som sagt packa ner datorn och hoppas på att jag hittar något bra sätt att få internet, annars vet ni att ni alltid kan hänga med mig på instagram: @emjls.
 
 

Kommentarer
Postat av: janet

Om det är mig du menar så är det bara att komma till hägernäs och hänga! ;) (hintelihinthint jag springer midnattsloppet på lördag jag hoppas du har övat på hejarklacksmoves!)

Svar: Ååh Janet! Jaa :D Du är så avesåååååm som ska pilta midnattsloppet!! Jag hoppas vi åker in och tittar! :) Hade varit så roligt! :D
Emmas fibromyalgi

2013-08-13 @ 10:47:08
Postat av: J to the anet

Hehe för er blir det nog kul att titta för mig blir det nog mest jobbigt ;)

Svar: Hmm, så sant så! ;P Men jag tror på dig! :D Tänk vilken egoboost du kommer ha efteråt när du står bakom mållinjen och ba: kiss my ass you midnattslopp! ;)
Emmas fibromyalgi

2013-08-13 @ 12:33:46
Postat av: A

Ta hand om dina små fötter och ha det så trevligt hos familjen!

2013-08-14 @ 08:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0