"Tafjård" och "Hassel" - Ikeahajarna

ikea-hajen
 
Det gick snabbt för oss igår på ikea vill jag lova, "fjoom fjoom" sa det så var vi klara! Efter tvätten och allting så var vi väldigt trötta, så vi gick och la oss tidigt och båda sov som stockar. Men som jag misstänkte så känns det bättre idag efter tvätten, sov nog faktiskt till och med bättre än vad jag brukar, haha. Det kanske är det hemliga knepet bakom bättre sömn när man har fibro? Skämt åt sido. Just nu så ligger vår nya madrass och vilar på golvet, vilket den ska göra i 72 h innan man bäddar med den. Vi köpte Ikeas variant på Tempur, "Tafjård" som jag för några månader sedan fick rekommenderad till mig av min kära Fanny, vi köpte även deras kudde som formar sig efter ens huvud, "Hassel" heter den. Jag har haft den förut men vi köpte två stycken och Tonny gillade den skarpt. Jag kan verkligen rekommendera dessa för oss med fibro och det bästa är att kudden enbart kostar 99 kr, verkligen värt. Tonny sa att han förut brukade ha små ont i nacken på morgonen men det hade han inte imorse. På lördag ska vi bädda med nya madrassen och nya påslakanet vi köpte, så mysigt.
 
Idag ska vi iväg till svärföräldrarna och äta pannkakor, namnamnam! Imorgon och i helgen jobbar Tonny men då ska jag till svärisarna och målamålamåla, ska bli så roligt! Älskar ju att vara kreativ och det ska äntligen bli fint väder här igen så det kan ju inte bli så mycket bättre ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0