de där storlekarna som börjar på fyra är långt borta...

 
Jag fick ett ryck förut och ställde mig och bakade på förmiddagen, här får ni en liten ledtråd och sneak peak på vad! Ni som följt mig sedan förra året vet säkert vad jag hittat på, jag bara fullkomligen älskar dessa kakor. Visar er mer imorgon!
 
Vi kom in för en stund sedan från en liten promenad och när vi kom hem så tömde vi brevlådan och däri låg ett litet paket som jag budat hem från Tradera. I paketet låg en tröja som jag hittade för några dagar sedan och som  Bobbo sa att jag skulle klicka hem så betalar han allting, min prins. Så sagt och gjort, jag budade och vann för tji och ingenting. Jag var lite orolig att tröjan kanske skulle vara för liten. Saken är den att jag har liksom ingen vidare koll på vad jag är för storlek just nu, jag har ju gått ner en del och jag är ju inte och shoppar så ofta så jag har verkligen ingen aning så det var med vild chansning som jag budade hem tröjan. Jag öppnade paketet och tittade på den, jättefint skick verkligen och så mjukt material. Sen så var det dags att prova och ja, den satt ju som en smäck... Chockad är jag, för jag har då aldrig ägt en tröja i storleken trettiosex.
 
På liite mer än ett år (började i slutet av september förra året) så har jag alltså gått ner nästan 4 storlekar. Jag har dock aldrig varit stor på det sättet, det säger folk till mig också, men det har funnits att ta av ändå. Och ja, man kan ju säga så mycket som att jag har nog aldrig varit så smal och ändå hyffsat tränad som jag är nu någonsin och då har jag ändå spelat badminton på hög nivå innan. Jag måste ändå få klappa mig själv på axeln och inse att de där storlekarna som börjar på fyra är långt borta. 
 
Snart: TACOS! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0