halsduksknäpp och akupunkturtankar.

 
Alltså, det här är ju nästan töntigt men gud vad jag älskar min halsduk. Kommer sakna den sen när det blir varmare, men då är det ju tur att jag har hundramiljarderandra halsdukar och sjalar. Ja, som ni ser på bilderna så är det en Miss Trött idag igen, men det har jag inte tid att ha i beaktning idag. Det har varit full rulle på jobbet hela morgonen och efter lunch ska jag ner på lagret och fixa med lite saker, efter det ska jag till sjukgymnasten. När jag var där sist låg jag lite längre och hade några fler nålar än vanligt och jag blev så himla himla trött och dåsig av det, så jag ska säga till henne att vi får ta det lite lugnt. Första gången som jag reagerade negativt på behandlingen, men som tur är så är Marie så duktig och väldigt mån om hur jag mår innan, under och efter behandligarna så hon kommer hålla koll. Jag känner mig trygg i hennes händer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0