lite otippat och lite jeanstankar

 
Sådärja, då är magen nöjd och glad och kroppen känns lite bättre än igår, gick och la mig tidigt och har sovit som en liten gris, tog dock en Naproxen nu på morgonen ändå, för att hjälpa kroppen på traven lite. Ska iväg sen vid halv 10 och efter det ska jag hem och käka lite. Vid halv två-två ska jag träffa min Tessigos i centrum, funderar på om jag ska gå dit lite tidigare och kolla på ett par nya jeans, mina favoriter har gått sönder och är för stora.. Får se om kroppen orkar med det, det vore härligt att få unna sig någonting efter allt. Igår köpte jag någonting väldigt otippat också för att vara mig, visar senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0