kvalitativt liv.

"Nails by Sussie" på facebook
 
Började längta lite till min tid hos Sussie som är på onsdag, så jag slängde ihop ett kollage på några av mina favoritdesigner hon gjort, de flesta är mina egna men de i mitten och de lila till höger är inte det. Så fint så fint!
 
Idag känner jag mig piggare, var nämligen iväg igår på ett spännande möte som jag tänkte berätta mer om senare men det gjorde att jag började känna lite mer hopp, om livet faktiskt, ett kvalitativt liv. Det kommer nog bli hur bra som helst men det kommer krävas en del av mig själv men jag är så taggad och motiverad. Jag vill leva nu och så ska det bara bli! Berättar som sagt mer om det senare. Så idag ska jag och mamma iväg på en lite turné och handla en del, ska bli skönt att komma ut och göra någonting, har ju i princip varit soffliggandes hela veckan. Och så är det ju fredag idag också, kan ju inte bli så mycket bättre!
 
 

Kommentarer
Postat av: mams

Ja snorpan, vi har ju svart bälte i shopping!
så se upp här kommer vi!! :)
Pyss <3

2013-01-18 @ 10:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0