solen skiner och nålen sitter där den ska.

 
Åh, vädret är helt fantastiskt idag, solen skiner och det är några enstaka plusgrader. Bilderna är från några utav mina promenader i höstas, gick med Rocky varje lunch på jobbet, så himla mysigt och jag blev så lycklig av att se han springa och tumla runt bland det gröna. Det har ju blivit mindre promenader i vintras, men jag har verkligen saknat det.
 
Det gick jättebra hos Marie igår, nålen sitter där den ska och det känns än så länge jättebra. Handledsstöden kom igår också och sitter med de på nu, jättesköna och de ger ett väldigt bra stöd. Ni hittar dem HÄR! Ska ta bild på de senare. Nu ska jag dricka upp kaffe, leta efter mina headphones och sedan bege mig ut i solen. Tjing så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0