Bästa julklappen någonsin... Eller?

våra nya gardiner har äntligen kommit
 
God och glad morgon på er där ute! Hur mår ni? Här är det rätt så bra, ingenting att klaga så värst över iallafall. Sitter och tänker på tentan som jag får imorgon och förbereder mig för att först bli helt hysterisk över frågorna och sedan hur jag kommer bita ihop och bara vilja göra klart sk*ten, haha. Jag ser framför mig att jag kommer bli klar på söndag så jag och Tonny har hela måndagen tillsammans, då vi båda åker iväg på tisdagen, jag till Stockholm och han ner mot Malmötrakten för utbildning. Sen skulle det bara vara så skönt att få ha måndagen helt fri från plugg för då måste jag verkligen ladda om. Vi fick nämligen planeringen för nästkommande delkurs i Historian häromdagen och när jag läste igenom den igår så fick jag ju mig en smärre chock. Läraren har skrivit i läsanvisningarna: "ETT TIPS! Läs gärna ännu mer i McKay. Det blir mycket läsande framåt juletid!".... Tack för den. Och jag kan säga så här, att ja, det blir sjukt mycket läsande framåt jul. Julveckan är det till och med 3 kapitel á 30 sidor + uppsats, jag bara känner hur den julklappen gör mig själaglad, kunde ju inte önskat mig något bättre. NÅVÄL, så är det ibland och planering är ju A och O, så det är det jag ska sätta mig och fixa med nu. Vi hörs lite senare mina goingar är ute! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: www.ladore.se

Julklappstips ♥

Vill du förena nytta med nöje, med handdesinfektion som dödar bakterier samtidigt som det doftar gott?
Finns i olika lyxigt härliga dofter och utseenden!

LaDore by Gia-Angelina är först i Sverige med att erbjuda handdesinfektion med parfym, anpassat även för känsliga händer!
Produkten är ett svenskt märke samt svenskt tillverkat!
Ta hand om dina händer, skydda dig mot smuts och bakterier med stil!

Skäm bort dig själv, ge bort till någon du tycker om, kanske en lite annorlunda julklapp?!
Den enkla vägen till rena och fräscha händer!

www.ladore.se

2013-11-14 @ 11:11:11
URL: http://www.ladore.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0