brasa, idolrecension och ringberättelse

jag tror inte jag har visat er dessa bilder va?
 
Guten morgen everyone! Hur mår ni idag? Här är det skit, men det behöver vi inte älta något mer nu. Jag tror som sagt inte jag har visat er dom här bilderna? De är iallafall från Siv och Tommys vackra hus när vi var där för några veckor sedan. Jag hade inte haft någonting emot en Emma-kaka och en brasa just nu, det hade varit den ultimata pluggplatsen idag. För ja, plugga ska jag göra idag och har bävat så inför det, men tänker att om jag sätter igång nu så kommer jag hinna klart läsningen idag och sedan har jag hela morgondagen på mig att skriva uppsatsen. Det blir nog bra det. 
 
Såg ni Idol igår förresten? Det gjorde vi, men vi såg inte utröstningen utan såg resultatet nu. Både jag och Tonny tycker det var helt rätt att Mathilda åkte ut, dock var det inte okej att Elin hängde löst. Jag tycker verkligen om Mathildas röst, den är ju väldigt speciell men jag gillar inte att hon har så svårt för att ta konstruktivkritik, att hon blir ledsen och arg? Arg, okej, men bara om man kan vända det till det positiva och visa att hon senare tagit åt sig och gjort någonting bra utav det, men ledsen, njäe. Om man ger henne något år att jobba med det så kommer det nog bli bra, för hon har en alldeles för bra röst för att låta den gå till spillo för att hon inte kan hantera kritiken. Vänd det till en styrka, skulle jag mer säga. 
 
Jahapp, då fick jag ur mig en Idolrecension också. Sen när jag är pigg igen så kommer jag skriva en liten historia om våra ringar, då de har en speciell betydelse för oss. Men nu ska vi försöka oss på att göra frukost. När båda i hushållet har otrolig värk i kroppen och feber så går saker och ting inte lika fort förstår ni.... 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0