Det ska börjas i tid

Klart en har en julönskelista
 
Förra året gjorde jag en hel del sådana här collage, sådant som jag själv önskade mig men även tips på vad man kan ge till andra. Någonting jag älskar är att ge, det spelar ingen roll vad det kan vara men att få visa min uppskattning till folk genom att ge saker eller göra någonting för den personen. Därav älskar jag julen, då får man ge så mycket man klarar av, inte bara presenter men även bakning, man hjälps åt med att laga allt som önskas stå på bordet och så vidare. Jag älskar det! Så, nu för i år så börjar jag dessa collage med sådant jag själv önskar mig och är i stort behov utav. Nya träningskläder, ja tack! säger jag bara. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hemligtagent

Ingen julkruka?

Svar: Haha, nej ingen julkruka ;) Än...
Emmas fibromyalgi

2013-11-07 @ 14:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0