Förlovningsfotografering coming up!

bild från Pinterest/Beatrice Bolmgren
 

Åh. Ett mycket stort ljus i det hela nu när jag förbereder mig mentalt inför allt plugg är den förlovnings-/inför-bröllopet-fotograferingen jag och Tonny ska ha med Beatrice om några veckor. Jag hoppas innerligt att det är snö då, så vi får en sånhär fin miljö på bilderna. Jag vet dock att oavsett vädret så kommer Beatrice göra ett underbart jobb, men det skadar ju inte om det är vitt runt omkring :) Längtar så oerhört mycket alltså. Få vackra och proffessionella bilder på mig och min blivande man. Fantastiskt! 
 
Satt och drömde mig bort till dessa bilder nyss, så otroligt vackert. Imorgon är det prick ett halvår tills det är vi som står där och säger "Ja" till varandra i kyrkan. Obeskrivlig känsla ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Bolmgren

Men ååh vad roligt!! Ser också supermycket fram emot det, håller tummarna för snö!

Svar: Hihi!! Åh vad kul att du är lika exhalterad! :D Haha ja, det är nog första gången man håller tummarna så stenhårt för snö ;) <3
Emmas fibromyalgi

2013-11-23 @ 14:02:16
URL: http://beatricebolmgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0