frustration och totalt blank

från igårkväll
 
Jag känner verkligen hur slut jag är. Jag har ingen inspiration till bloggen, inga roliga bilder att visa och ja... Jag är slut helt enkelt. Men jag är på gott humör ändå, så det underlättar ju. Men ni som har fibro kan säkert relatera till mig nu. Ni vet, jag är i det där stadiet, eller jag har snarare sagt gått så långt att jag är så slut i huvudet att jag inte kan processera information. Som igår, då skulle jag hjälpa Tonny och Tommy att montera ihop nya tvn, de stod och höll i den precis framför mig och jag tänker inte fem sekunder på att jag skulle hjälpa dom att måtta rätt när de skulle få ner den i foten. Jag bara satt där och stirrade. Pga av tyngden av tvn så blev Tonny lite irriterad på mig för att jag inte hjälpte dom och jag bara satt där och kunde inte få fram hur jag skulle göra, säga eller visa. Det var bara blankt. Sen så blev han lite mer irriterad för att jag inte sa någonting och då ville jag bara gå därifrån för att jag nästan började gråta. Men jag har fullförståelse för Tonny, jag menar, de står där och bär en jättetung tv och jag bara sitter där och stirrar, jag hade också blivit irriterad och frustrerad. Men det gick liksom inte. Det är nog det som är mest frustrerande när det har gått så här långt, att hjärnan bara är totalt slut. Men, jag har inget annat val så idag är det plugg för hela glatta livet. Som tur var så hade vi en riktigt myskväll igår med ost och kex så jag känner mig lite bättre iallafall. Hoppas ni har överseende med att bloggningen inte är jättepepp just nu ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Det är frustrerande när hjärnan inte hänger med. Oftast när jag pratar blir meningarna bara halva för antingen glömmer jag vad jag svarar på eller så hittar man inte resten av orden eller så blir det bara blankt.. Glöm inte att ta hand om dig fina du!

Svar: Jag känner helt igen mig.. :/ Usch, så irriterande. Hoppas att mitt essäskrivande inte påverkas nu bara. Det är någonting som tar ännu längre tid än innan, man hittar ju inte orden! Blir tokig. Åh tack så jättemycket kära du <3 Jag ska göra så gott jag kan och du med, ta hand om dig!! <3
Emmas fibromyalgi

2013-11-30 @ 10:26:45
Postat av: Moa

Skickar lite pepp <3
Tänk på julen eller på mormor. Eller på en fin havsvind. Känn ingen press över bloggen. Vi som älskar att läsa om dina dagar orkar defintivt vänta tills du mår bättre igen <3

Svar: Åh tack så jättemycket Moies <3Ja, att tänka på mormors kämpande hjälper faktiskt och bilden jag fick upp i huvudet nu av att stå på en strand och känna vinden i håret var riktigt harmonisk :) Tack för det <3 Tack, längtar till jag känner inspirationen till att ta fina bilder osv igen :) <3
Emmas fibromyalgi

2013-11-30 @ 10:33:44
URL: http://themoie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0