fullspäckat och måndag

två stela från igår

Hej på er! Hur är det med er? Här är det bara bra, förutom att vi åker hem imorgon, jag förstår inte att tiden måste gå så fort. Man hinner ju knappt med. Men vi har haft jättemysiga och fullpackade dagar här. Både jag och Bobbo är helt slut men det känns skönt att man ändå hinner med det man önskar, även fast önskelistan är så mycket längre än det man hinner pricka av. Men förmodligen (skriver förmodligen för jag har inte bokat än) så åker jag upp den 19e igen, då är nämligen Bobbo på utbildning så då tänkte jag passa på att åka upp igen. Hoppas att biljetterna är hyfsa billiga, vi ska kolla på det ikväll sen med mamma och pappa. Det blir ju lite så i och med fibron också, att jag inte orkar så mycket, det tar ju otrolig energi att bara åka tåg och att man ska passa den tiden osv, det skapar ju en stress och det gör mig så ledsen att det är så, att kroppen ska kicka igång på sådana små saker. Jag hade nog haft ett ännu högre tempo här uppe om jag inte haft fibron, då hade jag ju inte haft någonting som stoppade mig utan då hade jag kunnat spinga på fikor med olika kompisar hit och dit, gått på bio i stan så Bobbo fått se mer utav Stockholm och så vidare. Nu får det bli mer utspritt och det är så jobbigt att säga "hinner inte" eller så till mina kära vänner.. Men man får se det positivt att man får åka upp fler gånger istället :)
 
Nu ska vi snabbt iväg till centrum för att utnyttja ett presentkort jag har, sen gå upp till farmor en stund och fika lite, försöker träffa henne så mycket jag bara kan nu när vi är här. Hon blev så lycklig och tårögd när vi berättade att vi ska gifta oss, det gör mig även glad att ge henne någonting att se fram emot. Hon bodde nämligen i Skåne när hon var liten och hon säger alltid "mitt älskade skåne" när vi pratar om det, så hon är ju överlycklig att hon ska få åka dit också. De kommer även ner över nyår, så hon får flera doser skåne nu, det känns så bra ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0